Härligt

Har inte haft nån lust o blogga. Helt naturligt tror jag. Har ju en nyfödd här hemma :)
Eller så nyfödd är han kanske inte efter 27 dagar? Men iaf..
Joakim är hur snäll som hellst. Bara äter, sover, bajsar och tittar runt. Helt nöjd.
Inte mycket till pip.
Eller jo, han har ca 1 timma på kvällarna då han inte e nöjd. Då testar han hur högt han kan pipa.
Av med blöjan, massera fötter o mage, pruttar o rapar, äter,lugnar sej, somnar.
W älskar sin lillebror :) Varje kväll när jag nattar så ligger vi o pratar, o det finns inte en kväll
då inte W säger att han älskar lillebror. sen frågar han: E heter han? min lilleblool? Hahahaaa. MYS!

Björn e fortfarande hemma med oss. Skönt. Tror att det är två veckor kvar tills vår riktiga verklighet
börjar.
Nu förstår jag varför de andra föräldrarna på dagis ibland lämnar försent o stressar..
Precis när man klätt på Joakim o lagt honom i vagnen och W satt på sej skor så ere
dax för bajbralla. Bara att byta. Ut, kommer till grinden,, mamma jag måste bajsa! Bara in o vänta på W..
Ut, genom grinden, spriiiing!!!
Så kommer många morgnar se ut ;)
Härligt.

W har nu börjat på sin nya avdelning. Karlavagnen.
Han tycker nog att det är ok. men bara ok.
Det får vara bara OK ett tag till. Snart får vi se vad han egentligen tycker. Måste ge det tid.

I helgen ska vi till stugan på hjul för o fixa allt inför vintern.
Har inte varit där knappt.. Får se hur det blir nästa sommar..

Ska på dop oxå. På söndag.
Har inte träffat den familjen sen W fyllde 2 år.. Länge sen tycker jag..

Nu ska jag byta om. Kan ju inte sitta här med pyjamasbrallan hela dagen!
Idag ska vi inhandla dagiskläder till W. Stövlar, regnkläder mm..
Kanske lite långärmade bodysar till J. Han har storlek 62 nu :)
Nästan halva W, som har storlek 104/110..
Min storlek ska jag inte tala om.. hahahaa..

Trevlig helg!!

Lycka och kärlek finner du här :)


Storebror o lillebror :)
Wilgot och Joakim :)
Fisen och Prutt-Lars :)

KÄRLEK!!!!

RSS 2.0