inget suckande nu :)

Idag är jag riktigt glad!
Denna helg ska bli fantastisk!
Det bestämmer jag :)

Idag ska jag iväg o handla och strosa lite i affärer, känner att jag behöver det.
B tar hand om pojkarna så jag kan ta det lugnt ;)
Jag vaknade 05:30 och kunde inte somna om,, tog en dusch, kasta in två maskiner tvätt, har plockat lite och druckit kaffe. Mysmorgon!

Ser fram emot alla helger framöver! Ska bli massa kul.
Nästa fredag ska jag o min älskling och W åka på julbord, ska bli superkul o gott!
På lördag morgon dumpar vi barnen på varsina håll o åker till stugan vi hyrt, åååh vad jag längtar! Ska ta med en massa ved så vi kan elda i både bastun o brasan :) och massor med god mat! o champagne.

Helgen efter det firar vi våran stora kille som blir hela 3 år!
Hans underbara kusiner kommer hit o myser redan på fredagen o sover över! ska bli så spännande tycker W som både förstår och inte ;)
Ska nog hitta på nåt riktigt busigt till kvällen.

Helgen därpå fyller min underbara kusin år, det ska firas! :)
Får se om det bara blir med kaffefika lr om man ska svänga på sina lurviga lite ;)
Det sistnämnda var ju sååå länge sen så jag vet nog inte längre ens hur man gör, hahhaa..

Undrar hur länge till de underbara tänker sova?
Nu hör jag knak i trappen!
Nääh, det var bara B,, barnen sover fortfarande!!!!! :)


KÄRLEK!

suck..

En sån dag är det.. jag bara suckar..
W är lämnad på dagis och J sover. Skönt, javisst men jag är så sjukt rastlös o uttråkad.
Har varit det ett tag nu.
Less på de flesta o mesta..
Vill att det ska bli fin vinter eller varm vår.. less REDAN på slask o mörker.
Snart fyller våran lilla kille 3 år. Helt otroligt vad dessa 3 år har gått fort! wow!
Å vad han längtar till den dagen! Han frågar var o varannan dag: mamma,, fyller jag år idag?? söööt!

Före Ws dag blir det julbord med Bs firma. Ett helt underbart julbord! Så fint o mysigt!
Och dagen efter fortsätter det mysiga med en stuga o bara jag o B.
Det behövs! Otroligt vad lite tid vi har för o prata o umgås.. Känns inte bra o ha det så!
Men så är det väl för många småbarnsföräldrar.. i know..

Julklapparna o julkalenderklapparna är nästan klara! känns bra. ska bli mys o fira jul med min underbara familj.
Joakims första jul, han kommer inte minnas den men mys ska det bli :)

Suck...

Undrar om jag ska kila iväg o handla pepparkaksdeg till w kommer hem.. o baka lite!
hmm..

suck..

På fredag ska jag göra nytta,, längtar redan till helgen.. det gör jag hela tiden..

Fyyy vilket uselt inlägg.. ska nog ta o ringa den där skrynklarn iaf..

suck o pust o hare bra

RSS 2.0