Underbara barn

Grattis min stora älskade Wilgot på din 3årsdag!!! (igår)
Hade inte tid att skriva in det igår då det var mycket på planeringen :)
Åkte o handlade, fixade hemma, grattade W med paket på sängen, blåste ballonger, fikade med gammelmorfar, hämtade Freja från skolan, fikaderade med Bs brors familj.. sa hejdå till dem o leken började :)

Har fixat ett vrå för barnen i källarn, w älskar sin koja under trappan! likaså tjejerna :)
Både min o Bs små brorsdöttrar har sovit hos oss inatt. De hade riktigt skoj igår o idag fortsätter buset o kalasandet.
Alla barnen somnade till min hemska stämma vid 21 när jag sjöng i sångboken.. o bra var det att de inte somnade senare.. för kl 05 kom W ner o sa: mamma, nu vill jag inte sova mer, jag har sovit en pytte pytte stund o det räcker... HAha hahahah!!!!! Underbara unge....
Ner på soffan med honom o nyss kom tjejerna ner o sa att det blev för varmt där uppe...
På med Shrek o mys i soffan..

Själv vaknade jag 02 av att en ramlade ner på golvet från sängen :( o fortsatte helt ovetandes att sova!!!
Sen fick jag en skalle o en spark,, o knuffande.. jag gav upp vid 03 när jag inte kunde somna om..
Startade tvättmaskinerna och kaffekokaren :)
Fick ca 2 timmar mys själv :)
Nu ska snart barnen äta frukost och när det ljusnar blir det pulkaåkning hela förmiddagen, sen kommer kalasfolket! Barnen kommer vara heeelt slut efter denna dag! :) så även jag.
Björn sover sött med Joakim.

Hoppas att Kent o Marie har haft en underbar resa och att de inte saknat sin dotter allt för mycket, för här har allt gått toppen.

Måste säga att det var helt fantastiskt att mysa i soffan igår kväll med 4 barn o gubbe :)
Men 2 är bara till låns, och det är toppen så :)

Nu har nog mitt nagellack torkat så jag kan fixa frulle.
Ha en trevlig helg..

kärlek!

RSS 2.0