Halsbrännan tar kål på mej..

Vet inte vad jag ska göra eller inte göra för o bli av med denna brinnande halsbränna...
När jag väntade W hade jag det lika jobbigt, men hittade en räddare i Losec Mups.
Har testat även denna gång men det går bara inte. Blir apdålig i magen och får ont.
Det vill jag ju inte heller ha.. men, vilket e bäst? Halsbränna eller ont i magen?
Ska kila ner till apoteket o köpa allt som finns. Det gjorde jag när jag väntade w och hittade då Losecen..

Idag skulle jag ha träffat min underbara vän, men vi sköt upp det till imorgon.
Passar mej bra då jag behövde städa lite i kökslådor och dra till apoteket osv..

På lördag ska vi äntligen åka till husvagnen o fixa fint!
Som jag längtat!
Ska bla.
Storstäda
Sätta upp de nya gardinerna jag sytt
Fixa sängen med de nya madrasserna
Gå igenom/diska allt
Byta lock till den nya takluckan (gick sönder i vintras)
Byta brännare till grillen
Bygga upp tältpinnarna o se om nåt rör saknas
Bygga klart altanen
städa boden
kratta löv
mmm...
grilla
bara mysa med min älskling :)

Skulle nog inte ens få hälften gjort ifall W skulle vara med.
Så, han får vara hos mommi o moffa.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Maggie

tjena nu har jag hittat dig =) hehe. fin layout du har, alldeles blommig o fin =) ha en bra kväll. kram kram.

2010-04-26 @ 20:34:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/fluortanten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0