Sol o bad idag..

Tar det bara lugnt idag och relaxar på altanen tror jag..
Blev mycket gjort igår o det känns i kroppens alla delar.
Bla så städade jag bilen, och den är inte så liten som clion upptäckte jag.. Tar lika länge att
helstäda den som att städa en våning i huset, typ :)
Sen hämtades vår UNDERBARA emmaljunga!!!! Kan man bli så lycklig över en barnvagn??
Den är såå fiiin så jag döööör!!!!! Helt underbar!
Köpte ett fint bäddsett till den i ljusblå Muumin :) Jag är kär!
Nu Får min underbara lilla krabat komma ut till oss tycker jag!
Han har fixerat sig, tuttarna läcker, sängen o vagnen är bäddade och jag bara längtar till att få mysa bebis!

Close
Emmaljunga Edge Celebration (Colour: Black, Chassis: Chrome)

Vet inte om bilden syns på vagnen men här är den isf, fast vi har
silverdetaljer...

Medans jag var helt i extas av att hämtat min kärlek så städade jag iordning hela förrådet o källaren.
Sen var jag helt slut. La mej raklång på soffan med mina mumsiga ostbågar :)
Tror jag ätit ca 13 påsar under min graviditet.. Borde få rabatt snart, hehhe..

Nä, nu sol o bad på altan :)

moikka!

Kommentarer
Postat av: Maggish

fin! och coooolt att W lärt sig cykla!! hihihi. Ha d bäst gumman! o förresten hur i hela friden orkar du städa o grejje när d är 100 grader?? my god du är helt otrolig! jag önskar jag hade hälften av din energi. Jag har inte fått ett dugg gjort här denna vecka. För jävla varmt ju!!

2010-07-07 @ 23:03:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5304

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0