Sorry..

Men jag måste få klaga lite på värmen,,
Jag som annars älskar värmen o solen har nu blivit anti sol..
Har bäddat i källarn där det är 23 grader varmt för att kanske kunna sova åtminstone lite..
Sitter där med W o läser böcker o busar så gott jag orkar.
Tycker såå synd om min guldklimp som har sommarlov och en mamma som orkar noll.
Snyft.
Tack o lov har han världens bästa mommi. Hon kommer hem på långlunch och orkar busa o vara glad
medans jag är lättretlig, svettig och sur..
Fy mej..

Vill att bebisen föds nu, samtidigt undrar jag om det kanske är bättre att han väntar, då kanske
värmen lagt sej lite.. Orkar man fixa o dona med en bebis i denna värme.?

Imorgon ska jag ta mej i kragen o ta oss till en skoaffär.
W växer så det knakar och behöver nu nya skor. Både nå enkla typ foppa och ett par jympaskor..
Vet att han inte kommer kunna ha dem i höst så jag hoppas kunna fynda på nå rea.

Har klippt av mej mina naglar nu oxå inför förlossningen, tänkte lite på B..
Förra gången fick han nog en del rivmärken då jag inte tänkt på att hålla dem korta.
Höll i hans händer och bet han till och med när jag trodde han skulle släppa taget.. :)
Ska inte göra så igen..

Så, nu ska jag måla naglarna, känns skumt att ha så korta naglar att måla. Billigt :)
Man spar ju nagellack en tid framöver ;)

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Maggie

men ja d är för varmt! lyx att ni har en källare =) stackares dig som har magen att kånka på oxå. Korta naglar har jag nog aldrig sett på dig ...

2010-07-16 @ 22:30:12
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5304

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0