tyst och ensamt..

Oj vilken upplevelse att vara ifrån det käraste man har!!!
Helt otroligt vilka känslor man har för sitt barn. Går inte att beskriva hur mycket man älskar!
Och inte tala om sakna då han är bortrest i flera dagar.
Kan verkligen absolut aldrig tänka mig ett liv utan barn! Aldrig nånsin!
Klart, det man aldrig haft vet man inget om..
Men nu när jag vet hur det är att ha ett barn som förgyller mina dagar, busar, skrattar, grinar, piper, gnäller.. så är allt värt det!
Mycket bra att få sån här distans till sitt liv.
Tror det kommer hjälpa mig att ta det lugnt många gånger då vi har två barn, som piper o tjuter sen.
Bara tänka på att man skulle sakna dem sjukt mycket ifall de reste bort :)
Jag försöker, verkligen, att vila nu. Det går sådär..
Har sååå mycket jag vill få gjort.. hela tiden..
Hur gör folk som bara kan ligga o slappa en hel dag? Hur gör man? Hur ligger man still? Utan att somna?
Nu har jag påbörjat läsningen på Inspärrad av Teresa Cooper. Verkar sjukt bra, men jag kommer ingen vart! Efter en sida så somnar jag!? Måste jag sova direkt när jag bara ska vila? jobbigt..
Men jaja, vi får se om jag nånsin hinner läsa ut den..
Nu borde jag måla skötbordet en gång till, sen är den klar :)
Vi fixade toan uppe till mer barnvänlig. Nu är den klar med skötbord, pall osv..
Alla foton jag beställde ligger nu i fina album på tavellister i matrummet, blev fint!
Sen vill jag tvätta fönster! Fan vad jag hatar skitiga fönster! Och det har vi nu! fyy!
Jag borde plantera om mina få blommor till större krukor o ge dem ny jord.. hellst vill jag ha nya blommor/växter.. men nää..
Just nu får jag sammandragningar av bara tanken att göra nåt av dessa punkter.
Om 30 dagar har jag garanterat mitt lilla barn i famnen :) Känns helt sjukt att tänka så..
Men vad jag längtar!!!
Hoppas såklart att jag slipper gå över tiden o bli igångsatt o sånt..
Jag önskar så starkt att han vill ut tidigare så jag börjar tro att det funkar, hahah!!!!

Nää, nu ska jag kika lite på allt fint smink jag fick av faster i present igår.. Tack du!!!!
Känns roligare än att måla!

Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0