måste bara..

Få klaga lite här i min ensamhet.. Killarna sover och jag har det visserligen lugnt o skönt men..
Det vore trevligare utan både illamående och molande värk i mage o rygg..
Illamåendet fanns där redan i morse, o när den nu på kvällen blev lite bättre smällde jag i mej
Nutella.. minst en halv burk.. så nu mår jag verkligen apa..
Den molande värken har kommit o gått men blivit mer irriterande nu..
Hoppas det går över så jag får sova inatt. För jag är trött. Men vill njuta av tystnaden en liten stund till. Sen sova.

Hade planerat förra helgen till att vara vid stugan på hjul, men pga pissvädret får vi hoppas på kommande helg.
Just nu känns det som att vi inte hinner med nånting.. Min hjärna går på högvarv men kroppen har fastnat på
bromsen.. Suck..

Nu blev jag toktrött.. ska fixa mej o hoppa i säng..

Natti natteli natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0