Sommar o fullt ös..

Idag firades min rätt så jättefulla kusin på sin student. Grattis!
Mycket trevligt att åka raggarbil o titta på alla glada ungdomar på deras typ lyckligaste dag. :)
Sen blev det ju god smörgåstårta o kaffe, studenten själv slocknade som en lampa som släcktes.

Just nu är jag i full gång med packning o fixande inför helgens utflykt.
B fixar högtalare till raggarbilen som vi ska åka till Furuvik med.
Badkläder, ombyten, massäck mm.. tror o hoppas jag får med allt..

Se hela bilden







Har oxå trixat med bokning av biljetter till måndagens båttur till åland.
Ska bli superkul! Vi blir 9 pers som åker + lillen i magen ;)
Jag o B har med oss 3 livliga och JoL 2 :)

Jag bara älskar sommaren då den är fullspäckad av äventyr!

Men, jag måste erkänna att magen börjar bli lite tung nu..
Har lixom inte samma energi som jag brukar???
Jajaj kanske inte så konstigt när jag bara har två månader kvar o typ räknas som
höggravid,, o tror ändå att jag orkar hålla igång i 180.. haahhaaa..

Nu dags för dusch.. sen packa det sista.
Säger det är tur att vi har raggarbilen! Annars hade vi inte kommit nånvart alls denna sommar... :(

Trevlig helg! åter tisdag, då väntar mej en massage :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0