för mycket av det goda...

Slutade för Ws del i att kräkas i sängen 03:17 inatt..
Sen dess har ju inte jag kunnat slappna av o sova.. Drog bort sängkläderna, bäddade ner honom och
gick ner o startade tvätten.. Nu sitter jag här o hoppas att han mår åtminstone ok när han vaknar..
Min pappa firades med både smörgåstårta o hembakt prinsesstårta samt kakor. :) Mycket gott!
Tack o lov så finns det rätt mycket kvar av smörgåstårtan så jag får lyxfrulle!
W ska få vara med mommi idag och bara ta det lugnt. Själv ska jag hjälpa faster min att städa i hennes
nya lya. Gubbarna får bära o släpa.
Undrar hur B mår efter gårdagens öldrickande,, knäcker man sin första vid 09 o avslutar vid midnatt så kan man ju må därefter. Hoppas att de hade skoj iaf :)

Imorgon har det lovats finare väder, vilket passar mina planer att slipa o betsa utemöbler utmärkt.
Har en go vän som skulle elda upp sin möbelgrupp, ojoj, tur att jag han rädda den!!!
Tack gumman!

Nu ska jag ner o fixa med tvätten och sen njuta av en stor bit smörgåstårta!

Ha en underbar Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0