Glassa..

Idag har jag och W haft en mysdag.
Började med en mysig promenad med blomplock i skogen.
Gick sen hem till min morfar och överaskade och grattade honom med glasstårta och blommor.
Han fick även en jättefin teckning av W. :)
Mycket glad blev han, och W mös som tusan av att få busa med dem.

Sen blev det lek i parken tills det var dax att gå hem o lunchvila.. Gick sådär med sovandet för W, jag däremot fick många timmars sömn :)

Nu på kvällen blev det lek i sandlådan och sen badande med båtarna.

Medans B nattar W sitter jag här och äter glassar :)

Imorgon kommer tjejorna hit och leker med oss. W får vara ledig imorgon oxå..
På gården kommer det röjas med grävmaskin o spadar. Nu ska garageinfarten fixas..
Hoppas verkligen på lite sol så att jag o barnen kan busa ute och att det inte regnar för gubbarnas skull..

Nu ska jag rota fram en till glass och hoppas att halsbrännan släpper..

Var hos BM igår och fick lyssna på hjärtljuden på den lille. 142/min och magmåttet var som det skulle.
Nu ska jag dit var 3dje vecka för koll o prover. Känns bra.
Är bara sjukt nervös inför dagen då det är dax igen... Hur kommer det bli med W??
Hinner mama o papa hem från Finland tills dess? Finns nån hemma då som kan ta honom annars?
Ojoj.. många tankar och veckor kvar..

Det ordnar sej. Det gör det.

kram

Kommentarer
Postat av: louise

det finns säkert många som ställer upp o tar sötaste W:)

vi är hemma om du inte går över massor för då är vi utomlands men då o andra sidan har nog dina päron kommit hem:)

2010-05-07 @ 07:49:35
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0