söndag..

Ska börja min söndag med helkroppsmassage.
Ska bli skönt. Har grymt ont i nedre delen av ryggen och vidare ner på benen..
Kul o se hur jag ska ligga när jag inte kan ligga på mage. Tycker det är sjukt obehagligt.

Killarna åkte nyss iväg till vår stuga på hjul. Ett helt släp fullt med ved ska de lämna där.
Skönt att kunna elda på sommarkvällarna och kanske grilla en korv där eller så :)

I eftermiddag ska vi till min faster och mäta för lister.
Hon ska äntligen få flytta och behöver fixa typ listerna före hon kan lämna sin lägenhet.
Annars blir det nog Ajja bajja från hyresvärden o nedslag på besiktningen.

Igår höll vi på med tomten o garagenerfarten. Fixade en bra ränna i backen så vattnet ska försvinna istället för
att det alltid efter regn blir en stor sjö där. Bravo..

Nu ska jag fixa naglarna före jag lägger mig på massagebänken.
Åååh så skönt det ska bli!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0