Valborg


W inviger sin gunga för nån helg sen..



Haft en härlig helg med mycket mys och fixande ute.
I fredags åkte vi till enköping och åt en god middag hos Bs bror m familj.
Sen gav vi oss iväg med raggarbilarna till Sala. Där tändes en stor brasa och raggarbilarna var många.
Mysigt att bara gå runt o kika på alla fina bilar och se barnen springa runt o leka.
Lördagen startade tidigt och vi åkte till Västerås för marknad med gammla raggarbilar/delar.
Mys javisst, men fan så kallt det blåste!! Fy..
W var supertrött då natten blev för kort, även vi vuxna var trötta och frusna så vi åkte hem rätt tidigt.
Väl hemma blev det gos i soffan till Ronja. Jag och B somnade och W tittade film..
Efter bastu på kvällen och en hel del räkmackor hos mamma somnade vi gott i vår säng.
Vaknade imorse, på soffan.. Hade då sovit 5h i min säng och vaknade av kramp i benen. B snarkade så sängen skakade.. kunde inte somna om och då var klockan runt 02. Gick ner o la mig på soffan och tittade på nån dokumentär, somnade och vaknade sen vid 09 av Ws spring..
Härlig morgon med sol :)
Hela dagen har vi varit ute i solen. Snickrat, planterat, lekt i sandlådan, krattat, och grillat en en god middag.
Nu sover killarna och jag ska snart göra detsamma.
Imorgon ere äntligen måndag och jag ska tvätta, städa och måla ;)

Spark spark och heippa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0