magsjuka stick!

Nu har hösten kommit och med den magsjukan..
Jag tycker att det hör ihop.. hatar!
Det började med att W var dålig i magen.. men inget spyande..
Dålig i magen sen förra tisdagen,, nu e han bra..
Samtidigt var både jag o björn lite dåliga men inget mer med det..
I söndags började J.. Vet inte hur många skitblöjsar jag bytt sen i söndags..
Igår kväll var han värst stackarn. Men han fick iaf sova från 22-07. Bra o sova när man e sjuk.
Trode nästan han var frisko imorse men näääj, då kaskadspyr han i köket!!!! Bara att skura kök,
bada honom och duscha mej själv..o tvätta tvätt.. Hej o hå..
Tack o lov kunde B komma från jobbet o hämta W till dagis.
Nu sover lilleman igen och jag ska fixa grejer inför dopet..
Hoppas inte många e sjuka vid dopet. Alla får denna vecka på sej ;)

Nu dax att sätta fart här.

Har föresten målat om i vårt sovrum :)
Nu känns det som ett  lyxigt hotellrum. jag är såååå nöjd. Tur att jag har en sån duktig målare till man :)

kärlek!

Kommentarer
Postat av: Maggish

visa bild på sovrummet då! =)

2010-10-22 @ 13:47:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/fluortanten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0