Uderbara kaos...

Eller vad ska jag kalla det hela...
W vaknade av att han spydde av "hickan".. sket senare på sej..
Jag drog ut en tand igår o har ont där den satt, + att menshelsiket är tebax :( o dess mensvärk!
Värre än o ha värkar när man ska föda barn...
Joakim som vanligtvis älskar att sova halva dagarna har idag inte velat sova alls (förens nu)..
Allt är i en enda röra men det är ju så det är ibland. Jag vet!
Men jag måste ju få gnälla nånstans :)

W sitter just nu o dricker blåbärssoppa o tjatar om smurfarna.
Helt otroligt vad han kan bli kär i nån sådär.. Kul o höra när han berättar vad han o smurfen har gjort..
Han e lite tookig, säger w.
Smurfen är Ws gudmors häftiga kille. eller cool om man frågar W :)
Härligt att vi har såna fina människor runt oss. Och jag är så glad att de hittat varandra :)

Snart kommer min underbara gubbe hem och tur så har kaoset lagt sej..
Skönt för honom o vara på jobbet när jag irrar omkring bland bajs o skrik..

Ska sätta mej ner o planera inför Joakims dop.. Vet att vi blir runt 67 pers. Mycket fika blir det..
Ska nog ta o baka en kaka eller två o hiva in i frysen.

Hänga en maskin till ska jag göra så är tvätten klar för idag.

kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0