Snön e snart veck

Och jag hoppas att det inte kommer mer som fastnar på marken!
Jag älskar våren!! Det gör inte ens så mycket om det regnar en skvätt, det ser jag som näring till alla växter som snart blommar ut och doftar gott :)

Idag blir det besök på bvc med joakim. Han blitt en riktig bjässe! Min rygg pajar snart om jag inte börjar träna..
Joakim har några gånger ställt sej upp mot möbler.. Riktigt läskigt.
Tycker att det är för tidigt, men jag vet att det inte alls är det..
Men det känns SÅ märkligt att min lilla bebbe är på väg att bli stor.. Snart får man inte ens kalla honom bebbe..
Men skönt samtidigt när han utvecklas och blir en egen liten människa :)
Nu byts bodys emot tröja+byxa, nappen vägra han efter en kräkattack (bra ifs), gåstolen plockas snart veck och alla skåp och lådor ska barnspärras, och grinden ska upp igen där uppe.
Tänk, jag måste köpa såna söta skor åt honom! Han kommer bannemej knata i sommar... hjälp!!! ;)

Nu ska jag fixa mig inför dagen.. Ska fika med käraste fasterix idag!!!!! Å jag är så lycklig för att det går bra nu för henne!!!! Go faster!!! Kärlek!

Lev njut och älska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0