Besviken...

Och bitter blev jag i går..
En dam ringde flera gånger i veckan angående husvagnen, hon var väldigt intressead sa hon o ville så gärna komma o se den. Och köpa den om det inte finns fukt i den..
Vi sa fredag kl 16.
Hon ringer och ändrar tiden till lördag mellan 11-12..
Jag tackar då nej till bla kalas, och bokar naturligtvis inte in nåt då på hela fm..
På morgonen körde vi gärnet här hemma med städning o fönstertvätt bara för o hinna klart så man inte står där med skurtrasan i handen då det kommer främmande folk på besök.
Nej- jag städade o tvättade INTE fönster för att HON skulle komma. Jag ville bara få det gjort.
Och jag ville vara klar före hon kom.
Hur som haver.. Klockan går..
Och går..
Klockjäveln blir 14:00 och ingen dam har varken ringt eller dykt upp..
Det blir kväll, och våra middagsgäster kommer snart och damen har fortfarande inte ringt..
Jag blir så bitter.. irro!!!!
Nej. Hon hörde inte av sig alls.
Jävla kärring.

Tack o lov blev middagen lyckad och det var härligt att umgås med fam. sjöblom.
Jag glömde nästan bort att vara bitter.

Nästa gång nån ringer och ska se husvagnen så kommer jag inte tro att de kommer förens de är här..

Suck..

Idag vaknade Joakim 04 o ville ha välling o fortsätta sovandet.
Varsågod. Men jag e vaken, Kan inte somna om vid den tiden. Fast jag är trött..
Somnade efter 24 för jag hade spöken i magen och fick ingen ro..
Idag ska jag hälsa på hos killkusinen 9-12. sen ska jag nog hem o sova..
Men jag borde börja träna. Jag känner mig så sjukt nere och slapp. Och jag vet att jag skulle må bra av lite träning.. Får se hur det blir med det.
Nu ska jag ta en kopp kaffe o lägga mig på soffan o vila iaf...

så.

Kommentarer
Postat av: Panki

Men åh va sur man blir på sånna där kärringar!!

Ja vem skulle inte behöva börja träna? Vad är du sugen på för träning då?

2011-02-06 @ 08:49:09
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0