Det är mörkt nu..

..men det blir ljusare igen..
Vakna 04:45 av en hungrig Joakim.. Han somnade om när han var mätt.
Det gjorde inte jag, som vanligt sitter jag här med en kopp kaffe och tittar Melrose Place, läser nån tidning och kikar runt på nätet. Egentid. Skönt.

Riktigt dåligt väder ute idag.. Jag hatar snö. Ännu mer hatar jag snön i februari.. Jag vill att det ska försvinna och bli torrmark. Jag vill kunna promenera med jympadojjor. inte mina vinterskor som jag får ont i fötterna av.
Och jag vägrar köpa nya vinterpjuck. Nu ska det bli vår, tycker jag.
Knappt lust att gå med W till dagis idag, det stormar o snöar.. :(
Sjukt avis på alla som e på Gran canaria nu...

Idag blir det att fixa lite i källaren, så jag kan hoppa upp på Crosstrainern när J sover på dan.
Då källarn både används som lekstuga och gym samt hall så samlas där sjukt mycket grejer som inte ska vara där.. måste renseli!

Imorgon hoppas jag på lugnare väder så jag kanske kan ta mig hem till fasterix o fika :)

Nu ska jag dra i mig en shot av Chi San och bli piggelin. Det här duger inte.
Kan ju inte sitta här o sura..

Lev njut O Älska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0