drömmer,,

Barnen sover och jag sitter o ugglar.. O drömmer mig bort..
Det måste man ibland..
Jag tänker mig att vi har ett eget litet (men rymligt) hus, på landet (men inte för långt ute)
med en stor härlig blomstrande trädgård.. Vackra tulpaner i alla möjliga glada färger överallt..
Huset har ett stort kök med vardagsrum i öppen planlösning..
När jag inte är i huset o pysslar så är jag ute i skogen och plockar svamp med barnen som i sin tur leker riddare med sin pappa som hövding.. :)
Efter en lång arbetsdag på mitt eget lilla kafé/bageri är en värmande bastu det bästa.
Vi har ett gym i anslutning till huset där det oxå finns en stor simbassäng..
Vid varje långledighet åker vi till vår lägenhet i spanien.. där vi oxå äger ett bageri :)
Vi talar flytande spanska och barnen älskar att lära känna nya barn i området..

oooops dax att vakna o återgå till verkligheten.. 
W vakna och ska fixas inför dagis,, sista dagen denna vecka, och den har varit toppen :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0