:)

Vadå vila?
Jag tog mej en hutt av ChiSan och 2 panodil med 1/2L vatten.
Det tog ca 1 timme och nu är jag pigg :)
Så sjukt shoppingsugen till Joakim och tänkte sätta mej o shoppa på nätet..
Istället gick jag upp och kikade igenom Ws gamla kläder för o se om det fanns nåt där som passar nu..
Och jaaa!!!
4 nästan av W oanvända bodys
5 par snygga brallor
10 par halkstrumpor
!!!
Hur bra var inte det! Och inte en krona behövde jag slänga iväg.
Istället kanske jag kan tjäna en slant på de kläder som inte kommer att användas nu då det fortfarande är vinter.
Har mycket sommarkläder i denna storlek.. Joakim kommer ju inte kunna ha dem i sommar..
Kanske ska slänga ut dem på blocket? OM jag orkar..
Fota, skriva storlekar, beskrivningar.. pris.. Ring Ring.. hämtas... jobbigt! men man kan tjäna en slant till barnens bössor :)

Nu borde jag trycka i mig lite fetlunch..
Det tar ju emot! Vad hände... Skulle hellre äta keso..
Men ähh nu ska jag frossa så jag orkar träna ikväll igen. Cyklade en mil igår på träningscykeln..
Ikväll blir det crosstrainer och 100 sitUps..

:)





Kommentarer
Postat av: Panki

Va duktig du e!! Själv var jag i Kista idag och shoppade massa ;-)

2011-02-14 @ 14:47:32
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: ia

åååh vad kul!! jag ska unna mig lite shopping när det är löning tror jag ;)

2011-02-14 @ 19:47:33
URL: http://hellberg.webblogg.se/
Postat av: Maggi

duktig du är! men det låter som om du har tröttnat på att äta massa fett =) haha

2011-02-14 @ 21:26:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/fluortanten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0