FREDAG!!!!

Idag blir det en promenad till stallet om W är piggelin.
Han grinar om att han har ont i benen titt som tätt. Undrar om det är växtvärk...
Han vaknade klockan 06 idag igen.. undrar hur jag ska få barnet att inte vakna då B åker till jobbet?
Efter promenaden tänkte jag gå till min morfar för det gjorde vi inte i veckan som jag planerat..
Sen blir det hem o leka för brorsdöttrarna ska hem till sin mommi. :)
När B kommer hem från jobbet ska jag fixa det sista med husvagnen, typ gardiner o damma av o så.. För imorgon kommer paret från Norrtälje o kikar på den!!!! Köp köp köp!!!
När jag e klar med vagnen så ska JAG åka till min underbara kusin o käka middag o bara vara.
Jag behöver det. Nu. Inte en dag försent. Min fantastiska man ger mig en Brake! :)
På lördag kväll kommer våra vänner från Lillkyrka hit på middag.
W har tjatat om den killen där o allt han gör säger han att R oxå gör. Eller inte gör.
Länge sen vi träffades så det ska bli riktigt skoj, och dessutom har hon ju bulle i ugnen som jag vill se! Så fint med gravida kvinnor :)
På söndag ska jag hälsa på killkusinen :) Ser fram emot det. Inte länge kvar där nu!

Dax att fixa lite här o ta en kopp kaffe.
Sen är det
ÄNTLIGEN fredag!!!!!


Lev njut o älska!

Kommentarer
Postat av: Panki

Hoppas du får det skönt på din väl förtjänade egentid!!!

2011-02-04 @ 13:22:17
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0