full rulle

Herre jäklar.. fick en fråga av en gammal vän:
Hur känns livet med 2 knoddar?
Hjälp.. blev mitt svar rent spontant..
O så känns det ibland. jag är glad om jag vet att fötterna är neråt och skallen uppåt..
Händer så mycket..
Men, det är ju oxå underbart.
W trivs på dagis igen och är en glad kille.
Joakim har varit kass i magen en tid nu och jag pratade med en barnläkare och fick råd o stöd.
Känns mycket bra nu.

På fredag kommer ett par o kikar på husvagnen som vi ska sälja!
Känns lovande. HOPPAS!!!!!!! Köp DEN NUUUUU!!! :)

Nu ska jag maila med en till ev köpare..

Lev njut o älska...

Kommentarer
Postat av: Panki

Ja herre gud, jag tycker det är fullt upp med en liten :-)

Håller tummarna för att ni får den såld!

2011-02-01 @ 15:21:03
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0