glader o kasta gris!

Oj vad en helg utan barn kan föra med sig energi o lycka!
Haft en helt underbar helg med god mat, bastu och en massa kul spel med fina vänner.
Jag känner mej utvilad o taggad inför våren!
Saknade barnen enormt i lördags men efter ett samtal med W så fick jag lite styrka att hålla ut en dag till.
Det var aldrig så pass att jag ville hem tidigare men en liten saknad lixom ;)
Mammaa jag älskar deejj.. Det värmde.

Väl hemma möttes vi av två glada o utvilade barn. Härligt.
Och tårta hade W o mommi bakat till B som fyllde 35 i lördags :)
Det var gulligt!

Tror Joakim nojjar sig över att vi ska åka igen,, han vill inte riktigt sova så bra..
Och feber har han oxå. Troligtvis kommer tandsingen upp i veckan..

Efter en sån god helg med massa mat hade vågens siffror ökat igen..
Fick några peppande ord o typ påt igen.. så det gjorde jag.
Traskade upp till lidl o inhandlade lite bra LCHF mat och sen körde jag igång. :)
Jag var i valet o kvalet att fortsätta med detta men så blev det nu :)
När joakim väl sov körde jag ett hårt pass med Combat. Wow!
Det kändes redan igår kväll men värre idag! bra bra..

På lördag ska jag på bio med bästa fasterix! :)
Det ser jag fram emot. Länge sen vi gjorde nåt tillsammans, ja utan att fika här hemma då, det kan vi! :)

Den sista i denna månad blir min bebbe hela 7 månader!!!
Kan inte fattat...
snart dax för mig att söka jobb.. :) :( :) :( :)   mycket blandade känslor där...

Ha det gott o
Lev njut o älska!

Kommentarer
Postat av: Panki

Söka jobb, spännande... eh, eller inte :-) Vad är det för jobb du är ute efter?

2011-02-23 @ 11:18:03
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: ia

:) hmm... nåt rörligt.. jag vill /KAN inte sitta still en hel dag.. kanske brevbärare? :) då får jag motion oxå. Får se vad som nappar när jag väl börjar. Jag söker nog det mesta till en början o sen söker jag vidare om jag inte trivs..

2011-02-23 @ 11:26:33
URL: http://hellberg.webblogg.se/
Postat av: Maggish

jaa! bio! hihi rooligt!!

2011-02-24 @ 16:14:35
URL: http://blogg.aftonbladet.se/fluortanten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0