glader, toker o fetter :)

Igår kom svägerskan och de fina brorsdöttrarna hit på bus o middag.
Det blev baconlindade kycklingfiléer med gräddsås och fetasallad (ris till de icke lcfh-ätande)
Till efterrätt gjorde jag en sjukt god chokladmousse. Njamiii :)

W fick sova hos mommi o göra henne sällskap på moffa är i fjällen.
Joakim vaknade vid 05 o var hungrig. Matade o lade ner honom i sängen..
Jag gick ner o baljade i mig 2 koppar kaffe med grädde.
Sen var det o byta bort pyjamasen emot hurtig-kläderna.
Ner o ösa på Crosstrainern och dra i gummibanden till värsta braiga musiken på högsta i lurarna :)

här är en liknande som jag kör på, inte exakt samma modell för min e nyare..
Såna här gummiband är kalas! De andra utan handtag sprack imorse...
Efter träningspasset blev det gräddomelett med svamp o paprika o keso.
Vek tvätten, duschade och skickade iväg grabbarna till pulkabacken.
Jag ska färga mammas hår nu när J sover.
Sen drar jag iväg och lämnar 10pkt libero till en kompis.. :) kan ju va att man får gosa lite flickebäbis då :)

Lev njut o älska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0