Kärlek!

Har ju en hel del tid att tänka.. När jag går här hemma med min bebis..

Fan vad lycklig jag är!
Vissa dagar kan kännas fruktansvärda, jobbiga o helt meningslösa.
Men sen kommer de här tankarna tebax o jag känner mig sååå lyckligt lottad!

Jag har en helt underbar man som jag älskar och jag vet att han älskar mig.
Vi har tillsammans världens finaste pojkar.
Jag har helt underbara vänner som stöttar mig i vått och torrt.
Mina barn har klotets bästa mormor o morfar.

När det känns som jobbigast har jag alltid nån att prata med, alltid nån som förstår.

Fan vad gött livet kan vara!

O tack som fan för att Ni finns!

Önskar att alla kunde känna sig så här lyckliga nån gång.

Lev Njut o Älska!

Kommentarer
Postat av: Panki

Åh va härligt! Jag kan oxå komma på sådär bara att shit vad bra jag har det, va lycklig jag är!!

Jag hade en skitjobbig natt i förrgår, men sen på morgonen när man möts av ett glatt leende liten bebis, då bara glömmer man den där skitnatten och livet är härligt!

2011-02-08 @ 15:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0