LCHF..

Domedagen är här..
Förutom att jag numera orkar cykla över en mil på träningscykeln utan att vara död efteråt så har jag nog börjat må bättre oxå. Jag ska medge att jag haft vissa dagar då jag tvivlat på det här. Men det känns bara bättre o bättre..
Jag har loosat
-3 cm i midjan!!!
-3cm på höft
-2cm på rumpan
och -3,2kg i vikt.
Jag är nöjd.
Det är ju inte kg som styr så, det är hur man mår o känner som gäller.

Jag mår bra o känner att detta funkar.

Ikväll kan det bli andra bullar!
Tänker ta helgen som den kommer o bara njuta!
Har packat ner: Fotfilar, krämer, ansiktsmasker, nagelfix, inpackning och massa sånt tjejmys!
Och även mitt fina vin är nerpackat. Tror jag ska korka upp o fira :)

På lördag skålar vi för min underbara Man som fyller hela 35 år. :)

Nu ska jag passa på att packa lite mer före ungarna vaknar.
Lugn o ro....


Lev njut o älska!!!!

Kommentarer
Postat av: Panki

Åh grattis!!!

Hoppas ni får det supermysigt, njut, vila och hångla massa!

2011-02-18 @ 10:14:41
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: ia

Hångla? aah det hade jag ju helt glömt :) Tack gumman, behövde en påminnelse där!!!!

Ha en supermysig helg ni med!

2011-02-18 @ 12:01:16
URL: http://hellberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0