Man borde va nöjd med livet..

som småbarnsmorsa..
iallafall då den trotsiga 3åringen är på dagis och den nyfikna 6månaders-bebben sover...
Men nääää.. jag är så sjukt jävla utråkad..
Har ingen lust ens med nåt.. bara för att jag har såå tråkigt..
Jag ska vara nöjd att min bebbe sover, det är jag.. men vad ska jag göra då?
Lägger jag mig så vaknar han.. och det vill jag ju inte, för då har han sovit för lite o blir grinig.
Han behöver sina tre timmar såhär på dan..
Istället sitter jag här, surfar på nätet o läser om en massa hemska nyheter som händer världen över..
En 15åring blev påkörd av en buss i Enköping imorse.. hon dog. De hade tydligen problem att få tag i tjejens föräldrar för o berätta det hemska..
Fyyy fan för o bli uppringd av nån som säger att ens barn blivit ihjälkörd....
En så himla vacker dag som denna.. Man anar vår i luften och hör hur snön smälter..
O så ringer nån och talar om att ens barn har dött...
Jag gråter!
Jag skiter i att jag har tråkigt,, för jag är ju nöjd med livet :)
Jag har dem jag älskar och bryr mig om i min närhet och de vet om det.
Bara för det så ska jag hämta W på dagis idag och göra nåt skoj. Bara för att njuta lite extra av dem jag älskar mest!
Imorgon är det torsdag vilket innbär att W är ledig. Då ska vi ta o fika o busa med granntjejerna. Och så ska vi till min morfar o göra honom glad då han älskar när hans barnbarnsbarn kommer o busar!!!!

Lev njut och älska!

Kommentarer
Postat av: Panki

Ibland glömmer man bort att bara njuta av det man har... :-)

2011-02-03 @ 15:21:46
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0