Måndag...

Wilgot är lämnad på dagis och det gick kanon med det.
Han kramade o pussade, jag älskar dig mamma, ha en bra dag hej då. Bra.
Gick hem med en trött Joakim som inte ville somna i vagnen vilket jag tycker var bra för han ska ju sova vid lunch o inte vid 9.. Hemma igen så blev det fullt ös i gåstolen :) vadå trött?
Startade båda maskinerna med tvätt och när jag kom upp så hade faster kommit på besök.
Hon ska låna en gammal mobil av mej då hennes blev kvarglömd på krogen.. ;)
Vi var i Kista på shopping i lördags då vi båda fick stamp i tassen o ville ut lite till..
W fick åka o busa hos kära gudmor med kärlek och B åkte med Joakim till en kompis.
Jag tog den nya outfitten och satt mej hos faster. :)
En mycket trevlig dag. Mycket skratt. Och en bra kväll.
Men, det här med krogen..
Nää inte min grej.. Kanske om man är ett stort gäng som går ut.. i stan kanske..
Men jakan? NEJ. inge mer jakan.
Kände mej vilsen och ville hem. Tog en taxi. Äntligen hemma :)
På söndag kom kära gudmor med killarna hit med mat. mums.
Blev en mycket lugn o skön söndag.. W var helt slut, grät av trötthet mest hela tiden.
Jag och han gick o la oss, somnade runt 19:30.
Vakna imorse av J vid 06. Utvilad.

Idag ska B säga upp sig. :)
Nytt jobb om en månad. Härligt.
När man känner att man inte trivs och inte kommer nån vart så ska man söka nytt.
Helt rätt.
Hoppas han ska trivas o få lite ny jobbenergi på det nya.

Jag längtar faktiskt lite till o få jobba. Om jag bara viste med vad..
Svårt det där. Har ju inte nån direkt utbildning så jag får ta det jag får. Sen leta vidare..

Idag blir Joakim hela 7 månader. Grattis plutt!

Sista dagen i Februari. Betyder att det går åt rätt håll. mars, april, vår vår vår :)
Gud så jag längtar!!!! Sol och lite mer värme. Borstade gator och glada människor :)

Nu ska jag hänga tvätt! Glad måndag på er!

Kommentarer
Postat av: louise

å va jag älskar nyborstade gator.. ge mig vår nuuuu..

så mys o få träffa j o b i lördags nu är det den andra halvan jag längtar efter o få träffa ;)

2011-02-28 @ 15:00:40
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/
Postat av: Margo

Kontakta mig om så ska jag berätta för dig om HERBALIFE. Såg att du ville veta. Kram

2011-03-03 @ 20:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0