mindre kolhydrater..

Har läst Life-tidningen som låg i brevlådan..
Överallt i tidningen stog det gott om GImetoden..
Man RASAR i vikt till en början om man utesluter kolhydraterna. Ja, så står det.
Jag ska prova!
Jag måste.
Undrar om det fungerar. Det ska jag ta reda på.
Jag ska verkligen försöka ge fan i makaronerna, det vita mjölet, och allt som växer UNDER markytan.
Synd att jag pecis köpt ett kilo morötter.. 1kg palsternackor och 1 kg rödbettor..
Men de kan jag ju ge till de söta barnen.. :) Dem behöver då inte gå ner ett gram.
Det är konstigt tycker jag, när mensen kommer så ökar min vikt ca 3 kg!!!
Som ett brev på posten..
Helt sjukt. Sen är de borta typ lika fort. Vad händer?

Aa, men jag ska prova det här nu. Dissa kolhydrater.. o socker.
Hur ska det gå med min kladdkaka och min goda pastaMkyckling...?
Jag får bestämma typ från o med idag kör jag utan fram till den 18.
Då märker jag väl om det fungerar? Funkar det inte så ska jag trösta mig med kladdkaka.
Och fungerar det så ska jag FIRA med kladdkaka :)

Mycket bra. Bestämt då. 9/2- 18/2.
Nu kör vi!

Nu vakna lillplutt!

Lev njut o Älska

Kommentarer
Postat av: Panki

Men alltså vill du gå ner i vikt?

Jag tyckte när vi sågs sist att du va så smal?!!

2011-02-09 @ 16:27:50
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jo jag har några kg som jag vill bli av med. Och sen träna så jag slipper vara så slapp som jag e efter 2 barn.. :)

2011-02-10 @ 05:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0