Rastlös..

Rastfull snarare,, idag har jag typ inte gjort nånting.. Fast jag klev upp kl 05!
Drack kaffe och satte på mig träningskläderna och skulle ner, då började Joakim vakna igen..
Ville inte inte gå ner då ifall han skulle vakna helt och jag skulle ju inte höra honom om jag har lurarna på mig..
Och träna utan musik? Näää.
Det blev iaf färgning av bryn och fixa lite med naglarna..
Sen vaknade W och vi åt ägg med massa majjo och avocado.
Nu har jag ätit igen, keso och ett ägg.
Funderar på att gå ner o träna nu då Joakim sover sin 3timmars tror jag..
Tvätten är tvättad och middagen förberedd. Björns bror med family kommer idag :)
Nää om jag skulle byta om då..
Föresten så har jag sen i tisdags nästan gått ner 2kg..
Var illa tvungen att väga mig då jag bara känner mig mätt o mätt... och trode jag gått upp..
Nästa gång ska jag väga mig på fredag. Det är då jag avgör om jag ska fortsätta med detta eller lägga av.

Lev njut o Älska!

Kommentarer
Postat av: Maggish

hehe bra jobbat med nästan 2 kg! =) men räknar du kalorier? eller du ba kör på med massa fett ändå? haha

2011-02-13 @ 20:07:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/fluortanten
Postat av: ia

Inget räknande här inte.. bara massa fett o protein!

2011-02-14 @ 06:11:02
URL: http://hellberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0