Taggad

och peppad till max!
Åh vad det är skönt att ha kommit igång!
Så härligt att veta att våren snart är här och jag vill vara fräch till det!
Nu är jag piggare, gladare o snart smalare o tightare ;)
Wiihiii!
Nackdelen med detta är ju att alla plagg i garderoben börjar sitta slappare..
Det innebär att nya kläder behövs inhandlas iaf till våren och sommaren..
Får försöka spara undan lite slantar för kläder..
Det ska man väl få unna sig? :)
Jooooo!

Har börjat med en lista inför helgen,, både för mig och barnen.
Måste kila iväg o handla välling..
Det gör jag på torsdag när helgens mat o gott ska inhandlas..
Ska även packa med träningskläder samt varma utekläder till mig.
På stället dit vi ska finns ett litet gym som säkert blir glatt om det används :)
Och joo, man får träna på sin semester, man mår ju bra av det!

Jag har nu även lite funderingar på att klippa mig..
Ska jag bli snyggo så måste ju även håret vara fint ;)
Med långt hår blir det ALLTID uppsatt för mig, jag HATAR när håret hänger i ansiktet och Joakim drar i det osv..
Jag tom sover med toffs! Lär ju inte vara bra..
Kan tänka mig att klippa lite kortare, men ändå så jag kan få upp det då jag typ tränar o lodar runt..
Gaaah! jag vet inte vad jag vill där!
Ska ringa kusinkillens tjej o höra vad hon tycker o tänker oxå.. Det är ju hon som ska hålla saxen :)

Mycket nu jag vill både göra o köpa.. både bra o dåligt e det..
Vill:
Köpa nya dricksglas, våra är repiga..
Köpa nya kläder till alla oss i familjen..
Köpa snygga skor till oss alla.
Klippa o färga mitt barr,, hur vet jag ju INTE
Köpa zumba-cd
köpa ett promenadband.. Helst ett sånt där bra, inget billigt skräp..
Köpa en ny pilatesboll, min e trasig..oanvändbar!
Köpa nya boxningshandskar, mina jag hade lånade jag ut o de hitta inte tebax..
Sälja husvagnen!!!

Ja men typ.. FAN vad dyrt det ska bli om jag ska köpa köpa köpa....
Kan säga att LCHFdieten inte heller är den billigaste..
Dyrt med massa grädde, kött och ostar.. o avocadon!!!!

Äääh en sak i taget nu.

Lev njut o Älska!


eller..

eller..
ääh jag vet inte.. läste på en blogg att det är TOKinne att permanenta för volym o happening i håret..
Tror jag överlåter mitt ruffs till hon som kan det här..


:)

Kommentarer
Postat av: Panki

Härligt att du är taggad!!!

Nu när du haft köpstop och varit så duktig kan du ju verkligen unna dig lite nya vårkläder!

2011-02-16 @ 14:53:08
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Maggi

jättefins frisyrer du har hittat!! gillar verkligen båda! hare bra brorsdotter =) kram kram

2011-02-17 @ 15:24:52
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5304

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0