Tiderna förändras..

När man precis börjar komma in i en viss tid o dess chema med Joakim,, ja då ändras den..
Nu till det bättre tycker jag. Nu vaknar han inte längre vid 04-05 utan sover till 06-07 och är sen vaken.
Han somnar oxå tidigare nu på kvällen för natt. Det är mys!
Då kan jag natta W, björn nattar J och sen har vi egentid :)

Idag är det mystorsdag. W är ledig från dagis.
Han leker. J sover. jag lackar naglar o bloggar.

Fick jättefina nagellack, fil, och kräm av en vän. som tack för lite babygrejjer.
Hon är nagelteknolog i grunden men nu mammaledig.
Kika in på www.nageloasen.se
Hon gör ju sjukt fina naglar!
Jag älskar ju allt med nagelfix. Hade det inte varit för mina fruktansvärt skakiga händer så
kunde jag tänkt mej gå nån kurs o ha det som hobby..
Men nu är det som det är o jag nöjer mej med att fixa o kämpa själv.
Kan knappt pyssla längre, alltså måla.. det blir så himla skakigt..

Imorgon är det Dagen då vi åker!!!
Som jag längtar!
Ska packa o dona imorgon och ikväll ska jag o kusintjejen åka o handla :)

Nu ska jag fixa nästa omgång nagellack o sen myyyysa :)

Lev njut o Älska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0