time 4 ändring..

Japps, nu ska jag vänja min lilla plutt att åka vagn.
Hur?
Jo han ska få åka vagn. Massor.
Först till dagis. sen en lång promenad.. sen ska vi hem o trötta ut varandra med bus.
Därefter sova. Sen ska han få åka vagn igen till dagis.

Han tycker inte om att sitta still, i vagnen.. Det är jobbigt för mig.
För jag har sjukt svårt att gå långa promenader när han gnäller..
Jag behöver promenera och vi behöver frisk luft.
Tror jag kan vänja honom fort vid det.. vi får se. :)
Minns att jag med W gick dagligen. Mest hela dagarna satt han o var glad i vagnen medans jag
knatade långa promenader och timmar i affärer.. Han gnälde inte då.
Men nu, får han knappt följa med när jag ska handla. Han gillar det inte alls vilket leder till pip o gnäll.
Han är nog glad att han slipper, då han slipper :)

Jupps. jag vill ju träna. Men som det ser ut nu har jag svårt att hitta tiden till det.
Så jag kör med promenader med Joakim dagtid och Crosstrainern på kvällar då jag hinner. Till att börja med.
Men hellst skulle jag typ simma, köra pass eller gå på friskis. Och sen även gå på gym.
Mycket jag vill men det går bara inte nu. Vi börjar så här.

Nu tar jag mig en kopp kaffe och hoppas att W sover till halv 8. Vaknar han själv så är han på bättre humör.

Ha en bra dag.

Lev njut o Älska

Kommentarer
Postat av: Panki

Duktig du är! Jag vill oxå komma igång. Har kört lite sit ups här nu på förmiddagen, alltid nåt :-)

Heja oss!

2011-02-07 @ 13:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0