2011

Det nya året rullar på i full fart..
B är ledig så vi har hunnit med en del, både besök och fixeri.
Bland annat har vi firat in det nya året med Bs bror o familj, hälsat på hos min bror och spelat spel och därefter köpt ett xbox.. Vi har varit en sväng i pulkabacken, på det nya leklandet i Bålsta, busat hemma..mm..
Idag ska vi leka 5 i familjen, Lundbergs barn ska hämtas o busas med hela dagen :)
Hoppas verkligen att blåsten därute lugnar sej så vi kan gå ut till backen..
Annars får det bli kojbygge i källarn ;)

Snart e denna vecka slut o därmed ledigheterna..
B börjar jobba, även fredagar i februari..
Och W på dagis igen.. Måste kolla upp att det är öppet på måndag, har för mig att det var planeringsdag..?

2010..
Var för mig ett ganska tungt år. Förutom att Joakim föddes.
Jag är glad att det är ett nytt friskt år nu.
2011..
Ska jag satsa stenhårt på min familj. och nära o kära.
Bort med allt som bara tar energi och inget ger.
Mer hälsa och måbra helt enkelt.

Detta år känns stort. Sista mamma-sommarn, sen ska J skolas in på dagis och jag börja mitt livslånga jobbande,, Men före det blir det en fin vår o sommar. Mycket kul att se framemot och jobba på.

Lev, njut och älska. thats the shit!

Kommentarer
Postat av: louise

bra skrivet <3 2011 kommer bli ett friskt år med massa fiiina minnen ::)

2011-01-08 @ 08:55:36
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/
Postat av: Maggish

håller med ia! hälsa o välmående detta år. och ett nytt jobb!!

2011-01-08 @ 22:53:43
URL: http://blogg.aftonbladet.se/fluortanten
Postat av: Maggi

bloggsvar:



du med brorsdotter! =) Det här året ska bli skitbra har jag bestämt. Förra året var ju lite si och så... nej det ska bli ändring på det nu!!

2011-01-10 @ 14:43:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5304

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0