Gott o blandat..

Har satt ut vår husvagn på blocket :(
Förnyade annonsen igår och vips så fick jag ett mail av en man som är jätte intresserad!
Vore ju apnice att bli av med den när vi nu bestämt att sälja den.
Ska springa ut o fota lite mer på den o maila över bilderna till mannen.
( det får jag göra då tid finnes)
Joakim är sjuk..
Han blev snorig igår morse och igår kväll var han varm, snorig, hosti och dregglig.
En tandsprickning på g och därmed lös i magen oxå.. + sömnlös natt (vilket resulterade i att alla mer eller mindre sovit skitdåligt)..
Imorgon är Björns sista pappafredag.. Sen ere jobb som gäller på fredagar.
Kul att han slutar tidigt på fredagar så helgen blir längre iaf..
Har bokat en skön helg i Norrtälje för oss, och två av våra underbaraste vän-par.
Ska bli såå kul och mysigt att få umgås en hel helg! Några veckor kvar att vänta.. men den som väntar på nåt gott..
Har en vän som är gravid (med tanke på den som väntar)!!! Jag blir så glad när nån ska ha barn!!!
Även fast jag vet hur tufft det är att vara småbarnsförälder så vet jag oxå dess underbara stunder!

dax att fixa lite här.. heippa

lev njut o älska!

Kommentarer
Postat av: Panki

Jasså ni ska sälja husvagnen, why?

Hoppas ni får en skön och trevlig dag nu när ni haft en sån jobbig natt!

Tack för ditt stöd, kraaam!

2011-01-27 @ 10:06:50
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0