Söndag..

En lite ovanlig söndag...
Björn jobbar, J sover, W therrar moffa, jag sitter o planerar..
Helt ok men lite trist att inte ha B hemma på en söndag. Kommane vecka lär vi ju inte hinna ses spec mycket heller då han har massor på jobbet. Jag klagar inte, jag får krama på honom sen när övertiden lugnar sej..
W är ledig nästa v, ska gå till öppnis, fika m faster, handla och mysa.
Igår hade vi matgäster här :) Blev grillat, åh det var gott!
Äppelpaj m glass till efterrätt och en liten kladdkaka.. (som jag snart idag ätit upp) ooops..
Märkte igår hur ovan jag är att sitta uppe till midnatt o umgås.. Somnar ju oftast då jag nattar w, men igår nattades han av B. och vi hade supertrevligt då han kom ner o fikade med oss andra, satt o snacka massa strunt o gäspade..
Idag har J inte varit sej själv riktigt,, han har spottat upp mer än vanligt efter maten.. HOPPAS det INTE är magsjukebaciller!!!! :( Men nu har han snart sovit sina 3 timmar och vaknar förhoppningsvis pigg.

Nu ska jag dona lite här och sen ska jag till grannen o käka hembakad pizza :)

Ikväll hade vi sett fram emot Albins födelsedagskalas, men det blev tyvärr inställt pga sjukdom..
Nu är jag sjukt less på allt med sjukt hit o dit! Nu välkomnar jag våren och all dess friskhet!
Mer sol o må bra åt folket!!!!!

Kommentarer
Postat av: Panki

Ja det var trist att det inte blev nåt kalas :-( Jag hade en liten grej till dig, men du får den vid ett annat tillfälle helt enkelt!

2011-01-23 @ 15:45:46
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0