22 mars

Deklarationsdax, eller ja kolla den iallafall.
Hoppas på att få tebax en slant, men kanske hoppas man för mycket då..
Barnen sover och jag hoppas de gör det en stund till.

Joakim behöver all sömn han kan få just nu. Han kryper (tar sej fram) så himla fort nu och där går det åt energi! Igår mumsade han i sej en portion med gröt på kvällen och sen på det en nattvälling! Hungrig kille :)
Wilgot vaknade många gånger och grinade för att han hade ont i benen. igen..
Barnläkarn sa att det är helt normalt, ok, men jag vill veta vad jag ska göra för att förebygga det.
Iförsig springer han ju typ hela tiden och nu när snön har smält är vi typ ute hela tiden. Det blir mycket spring o klättrande. Och så växer han ju så enormt. Fortsätter han såhär kommer han bli en riktig bjässe :)

Efter att jag bytte till vår gamla vagn till Joakim har han börjat att älska åka vagn :)
Känns underbart!
Igår var vi ute o gick hela dagen, minus ett stopp hos min kära faster som vi fikade hos på morgonen efter dagislämning. Mycket mysigt.
Hittills har vi knappt varit ute så, dels för att J inte varit nöjd i vagnen och dels för att han haft perioder med dålig mage. Inte lätt att byta b-blöja mitt i skogen mitt i vintern..
Men nu så!!! Våren är här, våra gator är sopade och allt ser ljusare ut!
Livet leker och vi med :)

Nu ska jag bråka om en plats på skatteverkets hemsida :)

Lev Njut o Älska!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0