klara färdiga.. kryp

Länge sen jag skrev..
Har varken haft tid eller lust.
Men imorse vakna Joakim 04 och ville bara inte sova. Bara vara nära. Det fick han. Sen somnade han vid 07. Då vakna W... :)

Men nu så en liten uppdatering.
Joakim har ställt sig i kryp position. Han kryper två tag, sen faller han pladask. :)
Jag är rätt glad för det, då vet jag vart jag har han ;)
mamama maammaa sitter han o säger oxå.
Härmar läten o miner. Riktigt skoj att se o lyssna på.
W har "landat" med att ha en lillebror. Det har tagit ca 7 månader..
Men nu så ser jag ljuset i tunneln. Sotis är han. Kommer alltid vara. Bara mer eller mindre i perioder..
Han älskar sitt dagis men oxå att vara hemma med mig och joakim. Han frågar varje morgon: Ska jag gå på mitt dagis idag mamma? Spelar ingen roll vad jag svarar, han är lika glad oavsett. :)

Under helgen har jag röjt i källarn igen. Men denna gång ska jag inte be Björn åka till tippen.
Det behövs inte, bra grejer går bra att sälja.
Jag har bokat ett loppisbord. mmmm... tantvarning? jora..
Men får jag allt sålt så är jag 6000kr rikare. Det du!
Tänk vad mycket grejs man har hemma som ALDRIG används.. onödigt ju.
Sen ska en hel del större grejer säljas oxå. Men det kan jag ju inte släpa med mig på loppis.
Det blir blocket.

Idag ska jag bara vara. Skiner solen så ska jag ta en promenad. Annars ska jag passa på att sova Om J tänker sova lunch..

Nu ska jag kramas med W. 

Blir så glad av tanken att så många jag känner ska ha bebisar i år. 1,2,3,4,5 stycken! Lycka till!!!
Vissa ska ha sitt första o andra ska ha sin 3dje. Många barn blir det.
Här blir det inga fler. :)
Joakim börjar dagis 15de augusti, sen börjar jag jobba. Nöjd så.

Lev NJUT & Älska!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0