KRYP!!!!

Ja!!! Han kryper!
Nu är det slut på att veta vart man har honom :)
Kul som tusan, fort går det oxå!
Han sket i krypställningen.
Han armbågar sig fram och skjuter på med tårna, hahahah han ser såå rolig ut! Militär typ..

Idag ska vi mysa här hemma.
En barndomsvän till mig och hennes barn kommer hit snart.
Jag bakade en kladdkaka vid 07 imorse. :) bara för att vara säker på att hinna det.
Barnen vakna före 06 så jag har haft gott om tid. Joakim blev trötter vid 8 och sover redan mellis..

Nu ska jag koka mera kaffe och invänta gästerna. Ska bli såå kul att träffa dem!

Lev Njut & Älska

Kommentarer
Postat av: Panki

Wiihi va kul!

Nu kommer du ha fullt upp där hemma :-)

Kladdkaka- guuuud så gott!!!

2011-03-17 @ 22:50:32
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0