Le mot livet!

Det är fredag!
Det är vår!
Det är våffeldag!

Nu börjar min fantastiska helg.
Idag ska vi ut i lekparken o busa, sen blir det hem o fixa lite inför ikväll då kära A och M kommer o våffelmyser med oss.
Lördags fika blir det med min bästa vän, det längtar jag verkligen till! Jag bara måste träffa henne och få sån bra energi o glädje.
På söndag blir det loppis för hela slanten. Inte mina slantar dock, de ska sparas :)

Nu ska jag se vad tokbusarna gör, låter som 13 bulldoozers som drar fram i vardagsrummet....
I verkliga livet är det bara bröderna Hellberg.. :)

Lev Njut och älska!

Kommentarer
Postat av: Panki

Duktig du är som sparar massa pengar! :-)

Hoppas din helg blir trevlig!

2011-03-25 @ 21:48:41
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0