Underbart!

Just prick NU känns allt underbart!
Efter många många jobbiga dagar och nätter med Joakim så sov vi bra inatt, och idag har han varit sitt glada jag igen!
Tandsprickning... Hade jag förträngt så jobbigt det är!!!! Tycker så synd om honom OCH oss föräldrar! Minns inte ens att W ylade så för tänderna..
Nu hoppas vi att det lugnar sig ett tag, han kan få ha 2 nere o 1 uppe. men njae, det kommer en till där uppe...
Kryper gör han ju nu, men har ändrat stil, nu `grodsimmar`han! Ser för skön ut!
Och ropar Mammaa, mammaaa. när jag går förbi :)
Tänk vad tiden går fort och vad mycket underbart man får vara med om när man har barn!
Joakim blir hela 8 månader imorgon!!!!!

Wilgot är sjukt stolt, han och jag åkte till IKEA (hans favvo) och köpte höga ben till hans säng och en låda man har under sängen. Han älskar sin säng nu! Han vill sova där, o bara där! Vaknar han på natten så ropar han dit oss, för han vill sova där :)
Mycket bra tycker jag men halvjobbigt att kliva upp på natten.. ;)
Tur att det händer så sällan.

Loppisen gick kanon!
Tyckte nästan det var lite roligt att sälja grejer och träffa så mycket folk. Och få en slant för de gamla prylarna!
Blir en loppis snart igen tror jag!

Snart ska jag hämta bus på dagis, sen ska jag fråga om han orkar åka o testa skor.. Jag vill ha nya vårskor!! Och W behöver oxå. ;)
Kanske kan mormor passa J en stund så han slipper hänga med dit.
Tur att mina barn har såna härliga morföräldrar! kram!

Lev njut o älska!


Kommentarer
Postat av: Maggi

naaw stackers liten, kan inte vara skönt när nya tänder tränger upp =/ stora killen ju =)

2011-03-31 @ 15:11:39
URL: http://blogg.aftonbladet.se/fluortanten
Postat av: louise

vart var du på loppis? jag vill oxå :)

2011-03-31 @ 20:07:38
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/
Postat av: ia

Lollo, jag var i Uppsala o sålde. kostar 220kr/bordet och man säljer mellan 12-15.

Tiden går sjukt fort och på en kvart hade jag tjänat in de där 220kr. Ska stå snart igen men tror jag väntar in nästa lön/bidrag så folk har pengar igen ;)

2011-04-01 @ 06:51:14
URL: http://hellberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0