mystorsdag..

Min dag började vid 03:30.. Joakim som inte ville somna om själv i sin säng..
Nu sover han och wilgot är vaken. Han är nerbäddad i våran säng och tittar på Gustav.
Själv har jag hunnit ordna o grejja i köket, laddat in räkningarna i datan, fixat me bilder mm..
Halsen känns bättre nu än i morse då jag klev upp.. hoppas medicinen tar bort all inflamation jag har i öron, hals o bihålor.. Joakim är bättre. Tack o lov. Men nysig hit o dit, som w.. Misstänker snart pollenallergi här..

I helgen blir det en hel del skoj för oss! o likaså de kommande två helgerna!
Träffa fina kära vänner denna helg, nästa helg blir min kära pappa 50! O då blir det kalas.
O helgen efter det längtar jag till så jag d...r!
Har bokat en Helsingforskryssning till mig o mitt hjärta.
Känner att det verkligen behövs. Hur jag än vrider o vänder på tankarna så är det rätt kämpigt med två vildingar, sjukdomar, vakna nätter, mm,mm..
Det blir ju inte mycket till kvalitetstid med hjärtat.. och kärleken ska man vårda!
Har föresten snart varit gifta i 3 härliga år, ska det bli minst 3 till så behöver vi lite gemensam tid. Utan barnen :).
Och bäst var ju den helgen då det är långledigt! :)
Igår var vi på Wilgots dagis-gårdsfest. Roligt att se vad barnen gör på förskolan om dagarna.
Visade sig att de målar massor. O pysslar. Det gillar jag.
Mysigast var att se alla glada barn som lyckligt visade sina far och morföräldrar sina fina skapelser :)
Efter nån timma med konst o fikande gick vi hem o bakade lite till..
Kladdmuffins och toscakaka. mumsa.

Nu har mina små hjärtan vaknat, bus bus o mera bus!


Kommentarer
Postat av: Panki

Ja man måste vårda sin kärlek! Hoppas att ni får det jättekul med allt skoj ni ska göra!

Kram och ha en trevlig helg!

2011-05-20 @ 06:57:16
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Maggi

tack för idag och ha så skoj på kryssningen!! kram

2011-05-27 @ 20:26:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/fluortanten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0